perjantai 8. kesäkuuta 2012

Summer Skittles

Inspiraatiokatoon ja kynsikyllästymiseen hyvä lääke on saada laittaa kynnet jollekin, joka tietää tarkkaan mitä haluaa. Viikon tauon jälkeen olikin ihanaa tarttua glitterpurnukoihin ja kesäisiin, värikkäisiin kynsilakkoihin, ja mä sain tehtyä itseasiassa elämäni ihkaensimmäiset skittleskynnet! :o


Mä kaipaisin omiinkin kynsiin jotain tosi värikästä ja mieltä ylentävää, mutta aikaa on ollu nyt vähän huonosti laitella omia nakkeja kuntoon, ja mä en halua ollenkaan kiireessä tehdä niitä. Tosin nyt kynsissä olevat lakkaukset on niin pahasti kulunu (enkä mä ehtinyt kuvata niitä!!) että melkeinpä pakkohan näille on jotain tehdä. Oi kesäloma, tulisit jo!

8 kommenttia:

  1. Nää on tosi kivat, mukavan pirtsakat!

    Siulle olis haaste miun blogissa :) http://its-just-another.blogspot.fi/2012/06/hyvan-mielen-haaste.html

    VastaaPoista
  2. olis tosi kiva jos laittaisit kuvia myös aina kynsien tekovaiheesta! edellisessä postauksessa olevia kynsiä innostuin heti kokeilemaan, kun näin miten ne tehdään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei suuri kiitos kommentistasi, tällaista palautetta sitä pieni bloggaaja kaipaakin! :) Ihana kuulla jos innostuit itsekin kokeilemaan seeprakynsiä. Mä yritän tulevaisuudessa toteuttaa tätä toivetta ihan parhaani mukaan! :)

      Poista

Yhteydenottolomake

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *